Whoppah, de marktplaats voor tweedehands design en kunst, breidt zijn managementteam uit met Sebastiaan Smits, voormalig Orderchamp, en Bonny Kloosterboer die eerder bij Coolblue werkte.
“Met tien jaar ervaring als ondernemer en marketeer bij onder andere marketplace Orderchamp is Sebastiaan Smits voor ons de perfecte marketing director. Hands-on, analytisch, kritisch en ervaren met de exacte uitdagingen en kansen die onze propositie biedt”, aldus medeoprichter Thomas Bunnik van Whoppah.
Bonny Kloosterboer is per 1 mei gestart als Head of Sales bij Whoppah, waarbij zij verantwoordelijk is voor de zakelijke partnerships en de aanbodstrategie in binnen- en buitenland. Tevens zal zij zich ontfermen over de internationale expansie via strategische samenwerkingen en marketing dit in nauwe samenwerking met het marketing team.
Whoppah is sinds de lancering op in mei 2019 gegroeid naar aan bruto omzet van twintig miljoen euro bruto in 2022 aan tweedehands design. Whoppah is actief in Nederland, België en Duitsland waar de logistiek wordt afgehandeld voor de klant vanuit verschillende warehouses die tevens als showroom worden gebruikt.
*) Foto door: Spacejoy, op Unsplash