Met ingang van 1 juli wordt Sophia Kerkhof – Schneider Chief Marketing Officer van TBAuctions, het moederbedrijf van meerdere online veilingmerken, waaronder Troostwijk Auctions (Europa), Klaravik en PS Auction (Zweden), Auktionshuset dab (Denemarken), Auksjonen.no (Noorwegen), Vavato (Belgie), British Medical Auctions (Verenigd Koninkrijk) en Epic-Auctions (Nederland).
Kerkhof was eerder marketing manager bij Heineken en de laatste jaren Director Brand and Performance B2C & B2B bij Bol.com. Zij neemt ruim 15 jaar ervaring in het bouwen van merken mee; ervaring die zij bij TBAuctions in gaat zetten om synergie tussen de marketingactiviteiten van de diverse merken binnen de groep te stimuleren, met een sterke focus op Marketing Technologie.
TTBAuctions veilt roerende en onroerende goederen in opdracht van derden via ATLAS, haar eigen IT-platform voor intelligente veilingen. Met een aanbod van meer dan 2 miljoen kavels per jaar en meer dan 10 miljoen websitebezoeken per maand is TBAuctions het grootste online veilinghuis in Europa. Ga voor meer informatie naar: www.tbauctions.com