Ocean Outdoor heeft twee nieuwe digitale masten, één zogenoemde refurbished mast en vier nieuwe digitale totems, in gebruik genomen.
Het gaat om de ‘roadside’ locaties A32 Leeuwarden Grou en A73 Venlo-Noord, een refurbished mast langs de A16 bij Dordrecht, en vier nieuwe tweezijdige totems in Westfield Mall of the Netherlands.
Ocean Outdoor telt hiermee nu in totaal 340 (grootformaat) digitale schermen op 195 locaties.
En digitaal grootformaat werd al aangeboden in Leeuwarden, maar met de komst van de locatie A32 Leeuwarden Grou – tussen Heerenveen en de provinciale hoofdstad – biedt Ocean Outdoor die mogelijkheid nu ook voor het eerst langs de snelweg in Friesland aan.
Daarnaast had Ocean Outdoors digitale grootformaat mast langs de A16 bij Dordrecht wat storingen, waarop is besloten om rigoureus in te grijpen: een groot deel van de elektronica aan de binnenkant van het LED-scherm is vervangen door nieuwe en modernere onderdelen. Bovendien hebben het scherm en de mast een grondige poetsbeurt gekregen, waardoor het geheel er nu weer als nieuw bijstaat.
Tenslotte heeft Ocean Outdoor vier nieuwe totems rond Westfield Mall of the Netherlands in gebruik genomen. De zomermaanden juli en augustus waren qua bezoekersaantallen de drukste maanden tot nu toe sinds de opening van ‘Westfield’. Met in augustus maar liefst 1,6 miljoen bezoekers – en dat in een periode waarin traditionele winkelgebieden normaalgesproken juist rustiger zijn. Westfield maakt zijn claim als dé lifestyle experience dus meer dan waar.