Maaike Preuninger en Jasper Boon treden toe tot de directie van WUBBE / Creative Digital Agency. Daarmee is de leiding van het bureau in handen van drie partners.
Zij de positie over van Marc van der Haar, die het bureau gaat verlaten. Samen met Gilbert Witjes vormen zij het nieuwe directieteam.
Met de uitbreiding van het management team wil WUBBE haar missie kracht bij zetten om merken te helpen bij het behalen van hun doelstellingen op het gebied van merkstrategie, branding en on-/offline campagnes.
Maaike Preuninger, eerder werkzaam bij Peak Value, EVC Rotterdam, blijft in de toekomst haar rol als strategy director vervullen. Jasper Boon, voorheen werkzaam bij The USP Company en NOISE, blijft in zijn functie als creative director.
Het team van WUBBE, opgericht in 1976, werkt vanuit Delft onder andere voor merken als Verstegen Spices & Sauces, Fleurop, Vision (Sun), Croonwolter&dros en Itho Daalderop. Daarnaast verwierf het bureau recent nieuwe klanten als Carprof, Paardekooper Private Insurance, Napa en Nisbets.