Nieuw commercieel duo in MT Talpa eCommerce

Tim Zuidema treedt toe tot het Management Team van Talpa eCommerce als Commercial Director. Zuidema wordt verantwoordelijk voor alle commerciële partnerships (B2B). Het gaat daarbij om partners in zowel de travel-, leisure- en entertainmentbranche, alsmede om leveranciers van fysieke producten gerelateerd aan vrijetijdsbesteding.
De functie van Bart de Jong, voorheen Director Category & Operations, wordt uitgebreid met alle marketingactiviteiten van Talpa eCommerce. Als Director Category & Marketing draagt De Jong nu de volledige verantwoordelijkheid voor alle commerciële B2C-activiteiten.
Naast het commerciële duo Tim Zuidema en Bart de Jong bestaat de directie van Talpa eCommerce uit Caroline Ammerlaan (CEO), Marco van Neerbos (Director Product & Technology), Paul Mulder (Director HR) en Ruben Duintjer (Director Finance a.i.).
Zuidema heeft de overstap gemaakt van L’Oréal Benelux. Daar was hij verantwoordelijk voor de commerciële strategie en partnerships binnen de dermo-cosmetica divisies in de Benelux. Eerder werkte hij onder andere bij Bacardi en Buutvrij for Life.
Bart de Jong werkt sinds januari 2016 bij Talpa eCommerce, voorheen Emesa. In verschillende rollen deed hij ervaring op over onder andere product development, CRM en eCommerce management. Eerder werkte hij onder andere bij Roland Berger.

Lees hier het bericht