Wat ooit begon als een kleine herenkledingwinkel in Tilburg, is uitgegroeid tot een wereldwijde speler in de textielbranche. Nog steeds in Tilburg en nog steeds in de familie.
Inderdaad, de waarden waarmee Nooteboom ooit werd opgericht staan nog steeds recht overeind. Loyaliteit, betrokkenheid, eerlijkheid en vertrouwen vormen de ruggengraat van het bedrijf. Natuurlijk is er van alles veranderd, maar de essentie van Nooteboom Textiles bleef hetzelfde.
Twee keer per jaar lanceert het bedrijf een splinternieuwe seizoenscollectie. Eén voor de lente en zomer en één voor de herfst en de winter. Iedere collectie omvat meer dan 450 artikelen in verschillende kleuren en dessins.
De B2B stoffenmarkt is nog steeds een traditionele omgeving. Toch heeft Nooteboom Textiles de stap gemaakt naar een succesvolle digitale transformatie.
Martijn van Peer heeft de afgelopen 20 jaar als E-commerce Manager en Business Development Manager gewerkt voor bedrijven die op dat moment de eerste stappen maakten in de Digitale Transformatie. Onder meer Interpolis, Van de Velde (PrimaDonna / MarieJo) en Free Record Shop.
Emerce B2B Digital vindt donderdag 11 mei plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Kaarten hier.