Eigen webshop voor Huishoudbeurs

De Huishoudbeurs keert vanaf 18 februari aanstaande na drie jaar afwezigheid weer terug. Het grootste lifestyle-evenement van Nederland heeft de noodgedwongen corona pauze onder meer benut om een online platform met webshop te lanceren.
Al meer dan 70 jaar trekt De Huishoudbeurs jaarlijks honderdduizenden vrouwen naar Amsterdam. Het evenement is bekend geworden als een plek waar nieuwe producten hun vuurdoop beleven, zoals de stofzuiger in 1965, of de tentoonstelling van de allereerste magnetron in 1981.
Via Facebook, Instagram en het maandelijkse digitale magazine had de beurs al contact met 500.000 vrouwen. Deze groep bedient men vanaf nu het hele jaar door via het vernieuwde online platform. Op Meer Huishoudbeurs verschijnen wekelijks nieuwe artikelen over alles wat met lifestyle te maken heeft.
De onderwerpen zijn gekozen na grootschalig onderzoek naar de interesses en activiteiten die er voor de doelgroep echt toe doen. Een eigen webshop maakt nu ook onderdeel uit van het platform. W
De Huishoudbeurs 2023 vindt van 18 februari tot en met 24 februari plaats. Er wordt deze editie gewerkt vanuit vijf segmenten: Home & garden, Life & living, Body & mind, Food & drinks en Shop till you drop. Onder meer Weleda, SAPPH, Unox en Tombola zijn aanwezig op het evenement.

Lees hier het bericht