Digital Marketing Live: Armin van Buuren x NFT

Onlangs lanceerde DJ Armin van Buuren zijn eigen Web3 community genaamd Armin’s All-Access. Hiervoor werd een samenwerking opgezet met NFT-kunstenaar Rik Oostenbroek. Bezitters van de AAA-token kregen onder andere toegang tot een intieme privéshow van Armin, maakte kans op een meet&greet en kregen toegang tot exclusieve AvB content.
Je hoort er meer over op Emerce Digital Marketing Live! op 8 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
Medebedenker van Armin’s All-Access Erik Hensel gaat dieper in op het succes van dit project. Hij geeft je tips en tricks hoe je zelf in Web3 aan de slag kunt. Hij neemt je mee in de do’s en dont’s van Discord, het opzetten van NFT-projecten en de reden waarom de meeste NFT-projecten falen.
Hensel is mede-oprichter van MNTG, een onderneming die merken, artiesten en ondernemingen helpt de ‘web3 space’ te betreden. Klanten zijn naast Armin van Buuren onder meer RTL, ByBorre en Publicis.
Emerce Digital Marketing Live! wordt 8 juni gehouden in de Beurs van Berlage. Tickets bestel je hier.

Lees hier het bericht