Commerce-agency Melon sluit zich aan bij DEPT

De Amerikaanse commerce-agency Melon heeft zich aangesloten bij bureaunetwerk DEPT. Het ruim 100-koppige team van Melon heeft langdurige samenwerkingen met klanten als Under Armour, Nike, vineyard vines en Therabody rond het Salesforce-ecosysteem.
Melon, opgericht in 2017, heeft brede expertise in klantervaring, design en digitale prestaties, maar ook diensten om groeistrategieën te ondersteunen waaronder internationale uitbreiding en omnichannel-initiatieven. Melon heeft, met kantoren in Chicago en Atlanta, een sterke aanwezigheid in de VS en een snelgroeiend team in Argentinië dat klanten in Latijns-Amerika ondersteunt.
Vanaf vandaag staat het Melon-team bekend als MELON/DEPT® en blijft het opereren onder leiding van Ryan Nicholson en Carryn Quibell, CFO/COO. Bij deze transactie trad internationale inversteringsbank GP Bullhound op als exclusieve financiële adviseur voor Melon.
Het netwerk van DEPT omvat inmiddels meer dan 3.500+ digitale specialisten verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten. Klanten zijn Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway en Otrium.

Lees hier het bericht